REGULAMIN HOTELOWY
Właściciele Zespołu Pałacowo – Parkowego Bądzów wysoko będą cenić Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości.
§1
1. Regulamin obowiązuję wszystkich Gości Hotelowych i określa zasady przybywania na terenie Hotelu, świadczenia usług oraz odpowiedzialności, stanowiąc integralną część umowy o świadczenie usługi hotelowej, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zaliczkowej zapłaty za pobyt w Hotelu.
§2
1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Jeśli Gość wynajmując pokój nie określi czasu pobytu, przyjmuję się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji lub w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 11:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Hotel może odmówić przedłużenia pobytu, jeśli nie posiada wolnych pokoi, w przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu lub nie dokonania zapłaty za dotychczasowy pobyt.
§3
1. Gość Hotelowy winien okazać przy zameldowaniu dokument tożsamości ze zdjęciem
2. Gość Hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt.
3. Hotel zastrzega sobie prawo do zażądania od Gościa depozytu lub pre–autoryzacji
na karcie kredytowej na poczet płatności związanych z pobytem, a nadto zastrzega sobie możliwość obciążenia po wyjeździe Gościa jego karty kredytowej (lub podobnej) za wyrządzone szkody lub niezapłacone rachunki.
4. Osoby niezameldowane w Hotelu (których pobyt nie został zgłoszony) mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00 . Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju za dodatkową opłatą 200 zł
5. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na osobie lub mieniu gości Hotelowych, pracowników Hotelu, innych osób, a także na mieniu Hotelowym albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Hotelu.
6. Bez kosztowe anulowanie rezerwacji jest możliwe do 1 dnia przed przyjazdem gościa w godzinach pracy recepcji czyli od 06:30 do 24.00
7. Gość hotelowy posiada opcje przedłużenia bezkosztowo doby hotelowej do godz.13.00 po ówczesnym poinformowaniu recepcji oraz zgody ze strony pracownika
8. Hotel zastrzega sobie obciążenie gościa kosztami anulacji w dniu planowanego przybycia,w związku z blokowaniem pokoju; tylko za 1 dobę , co oznacza nie możność jego sprzedaży, tym samy przekładając się na straty finansowe hotelu.
9. Rezerwacje mailowe oraz tel. powinny co najmniej dzień przed planowanym przyjazdem zabezpieczone przedpłatą lub pre-autoryzacją karty kredytowej za pierwszą dobę rezerwacji wówczas rezerwacja jest gwarantowana. Jeśli wyżej wymienione zasady nie zostaną spełnione hotel zastrzega sobie możliwość anulowania rezerwacji do godziny 18.00 w dniu przyjazdu.
10. Zakaz wieszania rzeczy (ubrań, ręczników itp.) na panelach grzewczych w pokojach pod groźba kary w wysokości 2000 -3000 zł za uszkodzonych sprzęt.
§4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest poproszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi Hotelowi poprawę standardu świadczonych usług lub odpowiednią reakcję.
3. Hotel zapewnia :
a) warunki do wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług w Hotelu,
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e) sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być niezwłacznie usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę możliwości – zmienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§5
1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 06:00 rano.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę, co nie zwalnia Gościa z obowiązku zapłaty za dotychczasowy pobyt (każdą rozpoczętą dobę hotelową) i świadczone usługi dodatkowe oraz ewentualne wyrządzone szkody.
3. W trosce o bezpieczny i komfortowy pobyt Gości na terenie Hotelu obowiązują następujące zasady porządkowe
a) ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek i innych podobnych urządzeń stanowiących wyposażenia pokoju;
b) zabronione jest wnoszenie i przechowywanie materiałów niebezpiecznych, w tym broni, amunicji, ładunków wybuchowych, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych, substancji trujących, żrących,
c) zabronione całkowicie jest palenie tytoniu. W innym przypadku zostanie nałożona kara wysokości 1000 zł.
d) dzieci poniżej 16 roku życia powinny znajdować się pod stałym nadzorem osób dorosłych
e) nie są dozwolone zmiany w pokojach hotelowych i w ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem drobnych ruchomych mebli wyposażenia w sposób nienaruszających funkcjonalności i bezpieczeństwa; w tym ingerencja w jakiekolwiek instalacje lub urządzenia znajdujące się w Hotelu,
f) zabronione jest emitowanie nadmiernego hałasu, nieprzyjemnych zapachów, zakłócających pobyt innych osób w Hotelu,
g) obowiązuje zakaz przebywania Gości w miejscach gdzie odbywają się spotkania, konferencje, wesela i inne imprezy okolicznościowe jeżeli gość hotelu nie jest osobą zaproszoną lub uczestnikiem
h) W Hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania zwierząt domowych
Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 500zł